20 października br. odbyła się 5., jubileuszowa edycja branżowej konferencji Purple Day, organizowanej cyklicznie przez dom mediowy Mindshare Polska. Swoją obecnością zaszczyciło nas blisko 300 gości! W tym roku skupiliśmy się na danych – jak je gromadzić, analizować i wykorzystywać, by stanowiły strategiczne wsparcie w biznesie. Dyskutowaliśmy w temacie „SMART DATA – BIG OPPORTUNITIES. Przekuj dane w sukces marki”.
Swoją wiedzą nt. wykorzystania danych psychologicznych w marketingu podzielili się dr David Stillwell oraz Vesselin Popov z The Psychometrics Centre, University of Cambridge. O trzeciej fali mobile, generacji Z oraz wearable technology opowiedział James Chandler, Global Mobile Director, Mindshare Worldwide. W ramach spotkania odbyły się także dwa moduły prezentacyjno-dyskusyjne. Eksperci Mindshare Polska uchylili rąbka tajemnicy nt. wykorzystania danych w codziennym funkcjonowaniu domu mediowego, a zaproszeni praktycy marketingu i rynku mediów ‒ m.in. Łukasz Wejchert, założyciel Grupy Dirlango, Marek Seralis, Wicedyrektor Departamentu Marketingu, mBank, a także Marcin Łaciak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Digital Virgo zaprezentowali przykłady efektywnego wykorzystania wielu źródeł danych i informacji w rozwoju biznesu.
Do dyspozycji gości był także Funpark Technologiczny – wspólna przestrzeń, w której Partnerzy i Wystawcy Purple Day 2015 prezentowali nowe technologie i innowacyjne rozwiązania z branży marketingowej.
Purple Day 2015 ダッチオーブン | |
| 2 Likes | 2 Dislikes |
| 271 views views | 28 followers |
| Science & Technology | Upload TimePublished on 4 Nov 2015 |
Không có nhận xét nào:
Đăng nhận xét