Kto z nas nie marzy o urlopie? Wszyscy! Często jednak radość z wyjazdu
z rodziną przesłonięta może być obawami wielogodzinnego koszmaru podróży samochodem. Niby nic w tym dziwnego, bo długa podróż jest męcząca, zarówno dla kierowcy, jak i dla pasażerów. A jeśli jeszcze mamy na pokładzie dzieci, które cały czas rozpiera ciekawość, najważniejsze jest znaleźć złoty środek. Tak naprawdę, aby wspólnie ...podróżować
w przyjemnej atmosferze, niezbędny jest odpowiedni samochód, wiedza
o miejscach przyjaznych rodzinom wartych odwiedzenia przez oraz umiejętność zapewnienia dzieciom rozrywki podczas podróży.
Wyzwanie:
Głównym założeniem kampanii dla modelu Ford Grand C-MAX, było pokazanie rodzicom, że podróżowanie z dziećmi może być frajdą. Aby zdefiniować największe problemy towarzyszące rodzinnym wyjazdom przeprowadziliśmy w mediach społecznościowych szereg badań. Ta wiedza dała nam podstawy do stworzenia niepowtarzalnej strategii komunikacyjnej.
Wykonanie:
Na potrzeby kampanii powstała aplikacja „Rodzinne podróże" -- baza kilkuset ciekawych i przyjaznych rodzinom miejsc (restauracji, parków rozrywki czy tras do zwiedzania). Aplikacja nie jest tylko wyszukiwarką. Każdy użytkownik może podzielić się swoimi wrażeniami i polecić innym miejsce, w którym właśnie jest lub był na wakacjach. Poza stroną www, „Rodzinne podróże" zostały przeniesione na portale NK, Facebook oraz na dedykowanej sekcji naszego partnera -- portalu eDziecko.pl. Oprócz wprowadzenia aplikacji, zaproponowaliśmy także ośmiu znanym polskim blogerom, aby na własnej skórze przetestowali nowego Forda Grand C-MAX. Każdy z nich miał możliwość udania się na wycieczkę z całą rodziną i podzielenia się wrażeniami z tego, jak auto spisuje się w praktyce. Te działania przyczyniły się do powstania kilkudziesięciu wpisów z wycieczek, wielu galerii zdjęć oraz nagrań filmowych, którymi blogerzy podzielili się
z fanami „Rodzinnych Podróży" na Facebooku.
Rezultaty:
Dotychczas w aplikacji zarejestrowało się już kilka tysięcy aktywnych użytkowników. Od początku kampanii wyszukiwarkę „Rodzinne Podróże" na wszystkich wykorzystywanych w komunikacji serwisach odwiedziło ponad 800 tys. unikalnych użytkowników. Przeprowadzone przez AdIndex badanie na użytkownikach serwisu, wykazało, iż kampania przyniosła statystycznie istotną zmianę. Przychylność marce w naszej grupy docelowej wzrosła o 15 proc. w porównaniu do grupy kontrolnej, która nie widziała serwisu „Rodzinne Podróże". Co więcej, istotnie wzrosła także świadomość, że Ford Grand
C-MAX to technicznie zaawansowany samochód rodzinny.
Showreel Ford - Rodzinne Podróże (Case Study) reklamador in english | |
| 1 Likes | 1 Dislikes |
| 401 views views | 28 followers |
| Education | Upload TimePublished on 6 Oct 2011 |
Không có nhận xét nào:
Đăng nhận xét